OBCHODNÍ PODMÍNKY


1. Obecné informace

Všeobecné obchodní podmínky internetového obchodu BelovedFashion.cz byly sestaveny v souladu se zákonem o ochraně spotřebitele, na základě doporučení Hospodářské a průmyslové komory a mezinárodních kodexů internetového a elektronického obchodování.

Informace o společnosti:

BELOVED d.o.o.

Jezdarska ulica 8a

2000 Maribor

IČO: SI65892267

Registrační číslo: 8563349000

Poplatník: ANO

IBAN SI56 0400 0026 6060 853 (otevřeno na Nova KBM d.d.)

e-mail: [email protected]

Internetový obchod Belovedfashion.cz provozuje společnost Beloved d.o.o. (dále jen „prodávající“ nebo „provozovatel“).

Internetový obchod Belovedfashion.cz a veškerá data na něm, obrázky produktu, grafické a video prvky na webu jsou chráněny autorským zákonem a nesmí být reprodukovány ani používány bez předchozího písemného souhlasu. Značku a logo BelovedFashion.cz vlastní Beloved d.o.o.

Tyto Obchodní podmínky vymezují provoz BelovedFashion.cz, práva a povinnosti návštěvníka, uživatele a zákazníka a obchodní vztah mezi provozovatelem a uživatelem jako kupujícím produktů z nabídky internetového obchodu.

2. Dostupnost informací

Provozovatel se zavazuje mít uživateli vždy k dispozici:

  • údaje o totožnosti provazatele (především název a sídlo společnosti a registrační číslo, kde je společnost registrována);
  • kontaktní údaje, které uživateli umožňují rychlou a efektivní komunikaci s provazatelem (e-mailová adresa, telefon atd.);
  • informace o podstatných vlastnostech produktů a služeb internetového obchodu, včetně poprodejních služeb a záruk;
  • informace o dostupnosti produktu popř. služby internetového obchodu;
  • způsob a podmínky dodání produktů popř. provádění služeb, především místo a čas dodání;
  • informace o způsobu platby;
  • informace o časové platnosti nabídky z internetového obchodu;
  • informace o lhůtě, ve které je ještě možné od smlouvy odstoupit, a podmínkách pro odstoupení;
  • informace o možnosti vrácení produktů a zda a kolik takové vrácení uživatele stojí;
  • informace o postupu stížností uživatelů a informace o kontaktní osobě provozovatele pro kontakty s uživateli.

3. Způsoby platby

Způsob platby si můžete vybrat v procesu nákupu:

  • Dobírka (platba v hotovosti při převzetí); pokud jste uvedli jinou adresu pro doručení, není platba na dobírku možná.
  • Bankovním převodem po dokončení objednávky  (převodem na účet správce webu BelovedFashion.cz – Beloved d.o.o.).
  • Platba přes PayPal.
  • Platba kreditními kartami.

Při objednávce produktů v hodnotě nad 1300Kč jsou náklady na balení a dopravy zdarma.

Při objednávce produktů v hodnotě do 1300Kč je cena balení a dopravy 99Kč.

Upozornění: tyto podmínky a náklady na balení a dodání platí pouze pro Česko. Při doručení do jiných zemí jsou náklady na doručení účtovány dle ceníku přepravní společnosti. Kupující také nese případné náklady na dávky v zemích mimo Česka.

V případě častého nepřebírání zaslaných balíků vyhrazujeme si právo že zákazník zaplatí balíček před odesláním (bankovním převodem po dokončení objednávky)

4. Ceny

Ceny jsou platné v okamžiku zadání objednávky a nemají předem stanovenou platnost. Všechny ceny jsou v Kč. Všechny akční nabídky na webu platí do uvedeného datumu nebo do vyprodání zásob. Akce a speciální nabídky se vylučují, pokud není uvedeno jinak. Prodávající si vyhrazuje právo na změnu cen bez předchozího upozornění.

5. Registrace

Registrací v internetovém obchodě návštěvník získává uživatelské jméno, které je shodné s jeho e-mailovou adresou a uživatelské heslo, které si uživatel sám nastavil. Uživatelské jméno a heslo uživatele jsou jednoznačně určeny a propojeny se zadávanými údaji. Kupujícímu to usnadňuje nákup a provazatel zajišťuje, že data budou plně chráněna a využívána v souladu s podmínkami, se kterými (potenciální) kupující souhlasí.

Při objednávání produktu v internetovém obchodě BelovedFashion.cz se nemusíte registrovat. Pro úspěšný nákup jsou nutné tyto údaje: adresa plátce nebo doručovací adresa, číslo mobilního telefonu a e-mailová adresa, na kterou kupující obdrží potvrzení o nákupu. S úspěšně zadanou objednávkou na webu souhlasíte s těmito Obchodními podmínkami.

6. Nákupní proces a objednávka

Nakupování v internetovém obchodě jsme se snažili co nejvíce zjednodušit a udělat jej uživatelsky přívětivým. Zákazník přidá požadovaný produkt do košíku kliknutím na tlačítko “Do košíku”. Při kliknutí na produkt si zákazník musí vybrat požadovanou velikost produktu a množství a kliknout na tlačítko “Přidat do košíku”. Nákupní košík zobrazuje produkty, které jste přidali do nákupního košíku při vyhledávání v internetovém obchodě. Chcete-li odebrat konkrétní produkt z nákupního košíku, klikněte na odkaz „x“ vedle produktu. Pro přidání konkrétního produktu do košíku je potřeba kliknout na odkaz “Pokračovat v nákupu”. Kliknutím na zmíněný odkaz se vrátíte zpět do internetového obchodu.

Objednávku dokončete kliknutím na tlačítko “Pokladna”.

Pokud nejste registrovaným uživatelem internetového obchodu, zadejte údaje, které potřebujeme k doručení a zvolte způsob platby (dobírka, bankovním převodem nebo PayPal). V tomto kroku také zadáte akční kupón, pokud jej máte. Pokud je částka objednávky nižší než 1300Kč, bude vám účtováno poštovné ve výši 99.00Kč, vyšší částky jsou od poštovného osvobozeny.

Pokud byla objednávka úspěšně dokončena, objeví se na webu text „Přijali jsme vaši objednávku“. Kromě toho obdržíte e-mail s podrobnostmi objednávky na e-mailovou adresu, kterou jste zadali při registraci nebo zadávání dodacích údajů.

Kupní smlouva mezi internetovým obchodem a zákazníkem je v internetovém obchodě uzavřena okamžikem, kdy internetový obchod odešle zákazníkovi první elektronickou zprávu o stavu jeho objednávky. Kupní smlouva (objednávka) je uložena v elektronické podobě na serveru provazatele. Od tohoto okamžiku jsou všechny ceny a další podmínky pevné a platí jak pro internetový obchod, tak pro zákazníka. Přístup ke smlouvě je možný osobně na adrese společnosti, poštou nebo e-mailem. Zákazník je osoba, která má údaje uvedené při zadávání objednávky.

Nabídka produktů v internetovém obchodě se vzhledem k povaze online obchodu často a rychle mění a aktualizuje.

7. Změny a zrušení objednávky

Veškeré požadované změny v souvislosti s objednávkou je možné oznámit odesláním odpovědi na e-mail, který jste obdrželi při objednávce, kontaktujte nás na e-mailu [email protected] nebo volejte +386 040 504 133 každý pracovní den mezi 8. a 16. hodinou.

Zákazník má právo zrušit objednávku do 2 hodin od zadání objednávky. Po tomto termínu již není možné objednávku zrušit. V případě včasného zrušení objednávky nevzniknou kupujícímu v této souvislosti žádné náklady. Zákazník může svou objednávku zrušit i později, ale pouze v případě, že mu bude e-mailem oznámeno, že jím objednaný produkt je dočasně vyprodán. Objednávku můžete zrušit e-mailem na adrese [email protected].

Prodávající má právo zrušit objednávku, pokud z důvodu vyprodání zásob nebo nedostupnosti zboží či jiných okolností není schopen dodat zboží zákazníkovi ve lhůtě uvedené v těchto obchodních podmínkách nebo za cenu uvedenou v internetovém obchodě, a to v případě, že se se zákazníkem nedohodl na jiném řešení. O zrušení objednávky bude Zákazník informován e-mailem a v případě zaplacení kupní ceny nebo její části mu budou finanční prostředky vráceny do 14 dnů na bankovní účet uvedený v objednávce, pokud se s Prodávajícím nedohodne jinak.

8. Záruka na výrobky technické povahy

Internetový obchod vydává na zakoupené produkty technického charakteru minimálně roční záruku, která je platná ode dne nákupu. Tato záruka se vztahuje na všechny vady, u kterých lze prokázat, že byly způsobeny vadami materiálu a zpracováním, které existovaly v době dodání.

V internetovém obchodě www.belovedfashion.cz vyměníme produkty za nové.

Zakoupené produkty obsahují fakturu a návod k použití. Pro uplatnění záruky je nutné předložit fakturu.

Internetový obchod www.belovedfashion.cz musí ze zákona vyřešit záruku nejpozději do 45 dnů. Produkty schválené v rámci záruky se stávají majetkem společnosti Beloved d.o.o.

9. Práva z vadného plnění

Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

  1. má zboží vlastnosti, které si smluvní strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující může obecně očekávat s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy prodávajícím prováděné,
  2. se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
  3. zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byly-li jakost nebo provedení určeny podle smluveného vzorku nebo předlohy,
  4. je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
  5. zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Vhodnost zboží pro běžné použití se posuzuje s ohledem na běžné zboží stejného druhu a s přihlédnutím k případným prohlášením prodávajícího o vlastnostech zboží učiněným prodávajícím nebo výrobcem, prezentaci produktu nebo označení na zboží.

Spotřebitel může uplatnit svá práva z podstatné vady, pokud oznámí prodávajícímu vadu do dvou měsíců ode dne, kdy vadu zjistil.

Kupující má povinnost vytknout prodávajícímu vadu, tedy dodat popis vady zboží, kvůli které jej reklamuje a umožnit prodávajícímu prohlídku věci.

Práva z vadného plnění může kupující uplatnit u prodávajícího na adrese jeho provozovny (výdejní místo) o čemž mu musí prodávající vystavit potvrzení. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy reklamace spotřebitele dojde prodávajícímu.

Při uplatnění práva z vadného plnění je kupující povinen prokázat uzavření kupní smlouvy. Provozovatel doporučuje za tímto účelem předložit zejména potvrzení o koupi.

Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, a nebo pokud kupující vadu sám způsobil, nebo ji způsobila třetí osoba odlišná od prodávajícího a bez jeho zavinění..

Prodávající neručí za vady zboží, které se projeví po uplynutí dvou let od dodání zboží.

Má se za to, že vada na majetku existovala v době vydání, pokud se projeví do šesti měsíců od vydání.

Spotřebitel, který prodávajícího o vadě řádně informoval, má právo požadovat po prodávajícím odstranění vady zboží nebo vrácení části zaplacené  částky v poměru k vadě nebo výměnu vadného zboží za nové bezvadné zboží nebo vrácení zaplaceneho.

Spotřebitel má v každém případě také právo požadovat po prodávajícím náhradu, zejména náhradu nákladů na materiál, náhradní díly, práci, převoz a dopravu výrobků vynaložených na plnění povinností uvedených v předchozím odstavci tohoto článku.

Práva spotřebitele uvedená v prvním odstavcem zanikají za dva roky ode dne, kdy prodávajícího informoval o vadě.

10. Odstoupení od kupní smlouvy a vrácení zboží

U smluv uzavřených na dálku má spotřebitel právo oznámit společnosti odstoupení od smlouvy e-mailem na adresu [email protected] do 14 dnů, aniž by musel své rozhodnutí zdůvodňovat.  Má se za to, že spotřebitel odstoupil od smlouvy včas, pokud ji odešle ve lhůtě stanovené pro odstoupení od smlouvy.

Formulář: Formulář pro vrácení zboží. Vyplňte prosím formulář a zašlete jej spolu s balíčkem. Balíček můžete odevzdat na kterémkoli vyzvedávacím místě Packety (Zasilkovny). Při vracení zásilky uveďte kód 92498096. Naše údaje jsou následující: Beloved d.o.o., Jezdarska ulica 13, 2000 Maribor, tel.: 040 504 133.

Zakoupené výrobky musí být společnosti vráceny nepoškozené, nenošené, v původním obalu, s etiketou a ve stejném množství, pokud nedošlo ke zničení, poškození, ztrátě nebo snížení množství výrobků bez zavinění kupujícího nebo spotřebitele. Pokud je poštovní balík, ve kterém spotřebitel obdržel objednané výrobky, fyzicky poškozen, chybí-li jeho obsah nebo vykazuje-li známky otevření, musí spotřebitel zahájit reklamační řízení u Zásilkovne.

Po obdržení zboží společnost vrátí spotřebiteli všechny provedené platby v souladu se zákonem. Jediným nákladem, který spotřebitel nese v souvislosti se zrušením objednávky, jsou přímé náklady na vrácení zboží. Zásilek s výkupným se netýká a jsou při doručení odmítnuty.

Vrácení provedených plateb bude provedeno co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od obdržení vráceného zboží nebo do doby, než spotřebitel předloží důkaz, že zboží odeslal zpět, pokud společnost nenabízí možnost vyzvednout si vrácené zboží sama. Aby byla zajištěna jistota, přesnost a včasnost vrácení platby a aby byla zajištěna evidence plateb, vrátí se platba spotřebiteli stejným platebním prostředkem, který spotřebitel použil, pokud spotřebitel výslovně nepožádal o použití jiného platebního prostředku a pokud v důsledku toho nenesl žádné náklady. Platba se provede stejným platebním prostředkem, který spotřebitel použil, pokud spotřebitel výslovně nepožádal o použití jiného platebního prostředku a pokud v důsledku toho nenesl žádné náklady.

11. Dárky během akčních nabídek

Protože rádi odměňujeme naše zákazníky, často provádíme speciální propagační akce. Pokud se zákazník rozhodne využít takovou akci, je si vědom a zavazuje se, že dárky musí vrátit i v případě částečného nebo úplného vrácení zboží, pokud zůstatková hodnota nákupu stále překračuje součet ktery byl určen pro přijetí daru, popř. pokud zákazník vymění vracený předmět za stejnou hodnotu za jiný z internetového obchodu.

12. Dodání zboží

Smluvními partnery poskytovatele jsou Zásilkovna. Většinu objednávek doručí přepravce během 2-5 pracovních dní v případě, že je zboží skladem. Většina balíků je doručena následující pracovní den. Poskytovatel si vyhrazuje právo zvolit jinou doručovací službu, pokud bude schopen vyřídit objednávku efektivněji. V případě převzetí produktů na dobírku hradí kupující i poštovné účtované Poštou Slovenije.

13. Stížnosti a spory

Poskytovatel dodržuje platnou legislativu na ochranu spotřebitele. Poskytovatel vynakládá maximální úsilí, aby splnil svou povinnost zavést efektivní systém vyřizování reklamací a určit osobu, na kterou se může zákazník v případě problémů telefonicky nebo e-mailem obrátit. V případě problémů se může zákazník obrátit na tel. 040 504 133. Reklamace se podává prostřednictvím e-mailové adresy [email protected]. Odvolací řízení je důvěrné.

Poskytovatel do 5 pracovních dnů potvrdí přijetí reklamace, informuje kupujícího, jak dlouho bude trvat její vyřízení a průběžně ho informuje o průběhu řízení. Poskytovatel udělá vše pro to, aby případné spory vyřešil smírnou cestou. Pokud nebude dosaženo smírného urovnání sporu, bude mít k řešení všech sporů mezi poskytovatelem a kupujícím výlučnou místní příslušnost věcně příslušný soud v Lublani. Poskytovatel a kupující jako účastníci elektronického obchodu vzájemně uznávají platnost elektronických komunikací u soudu.

14.  Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

V souladu s právními normami neuznáváme žádného poskytovatele mimosoudního řešení spotřebitelských sporů za příslušného k řešení spotřebitelských sporů, které by mohl spotřebitel v souladu se zákonem o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů zahájit. Společnost, která jako poskytovatel zboží a služeb umožňuje online obchod ve Slovinsku, zveřejňuje na svých stránkách elektronický odkaz na platformu pro online řešení spotřebitelských sporů. Platforma je spotřebitelům k dispozici na odkazu ZDE.

Uvedená úprava vyplývá ze zákona o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů, nařízení (EU) č. Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 524/2013 o online řešení spotřebitelských sporů a o změně nařízení (ES) č. 2016/2004 a směrnice 2009/22 / ES.

Všeobecné obchodní podmínky akceptoval majitel internetového obchodu Beloved d.o.o. v Mariboru, dne 4.12.2019.

Přejeme Vám mnoho příjemných a cenově dostupných nákupů v našem internetovém obchodě!